Post by verscompperrenspa on Feb 16, 2022 23:47:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dark Riddle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dark Riddle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige uithoudingsvermogen hack ▞▞▞
▞▞▞ Dark Riddle 2022 version ▞▞▞
Deze game is heel erg goed, maar ik kan niet slapen in de game en er was geen item
Stom spel!!!!!!!!!!!!!!!!!! het stomste spel van mijn leven
bhavesh sinha
Mobile game clock or timer icon on dark background. Vector graphic user interface ... Riddle the children clock. Learning time on the clock. Children.
goed, maar de hele tijd dat ik de kelder binnenkom, staat er "helaas werkt het donkere raadsel niet meer".
Je avontuur begint in een ongewone stad waar je veel nuttige en unieke items kunt vinden. Je ontmoet een politieagent en een verkoper van buitenaardse apparaten
ik hou ervan
Ik heb deze game eerder gedownload, ook in mijn eerste telefoon en ook in deze telefoon, maar wat ik tijdens het spelen denk, was dat er veel meer updates nodig zijn.
DarkRiddIe
Ik hou van dit spel en het is het beste spel dat je wilt spelen
Dit spel... Bro dit dang-spel is verlicht ... Zoals 1. Het veranderen van de locatie van de toetsen. 2. Graphics zijn geweldig met de update. 3. Het huis is opgeruimd, wat het spel moeilijker maakt vanwege het oude donkere raadsel voor de update. Dang, dit is zo goed. Blijf updaten. Thx doei.. P.s. Het is een beetje moeilijker om te springen om de yelleo keycard pls fix te krijgen .... Thx
Terwijl ik aan het spelen ben, zal ik achterblijven, ik wil verhuizen
Een leuk klein avonturenspel. Sluip rond als een dief en los een mysterie op. Het is een beetje glitchy
Het is een erg grappig spel, maar soms wordt het ook eng😨. Ik en mijn kleine broertje spelen het spel graag, maar... in hoofdstuk 3 wordt het verzamelen van het vaccin moeilijk omdat ik na 14 tot 15 vaccins geen vaccins meer kan vinden..... ik verken de hele kaart, maar het is moeilijk om het te vinden. Ik hoop dat het gemakkelijk zal worden..het is echter een goed spel😁
het is een beetje vervelend met de hitbox
het spel is oké!!!
Niet goed voor je om maandag weer aan het werk te gaan dus eigenlijk
1ste ding> Ik vind het zo leuk als ik dit spel goed speel en bedankt voor het maken van de Ghost-modus. Maar de advertenties zijn vervelend (bedankt zooooooooo veel) 2e ding (I Thing, het is een bug, repareer het alstublieft)> maar wanneer ik de kist in de buurt van houst open, maar ik kan doen, zal ik de houden. Item in taspakket en in de kist wanneer ik het open en het item in de kist houd, het lichaam gaat alsjeblieft repareren, hoe dan ook, je geeft het 5 sterren🌟⭐🌟⭐🌟
Het is een SUPER LUUK SPEL Speel het !!!!!!!
Deze game is de beste ter wereld, maar maak een gevangenis. toen de oom me in het spel sloeg. dan hij in de gevangenis moet stoppen.maak alsjeblieft een gevangenis want in, hallo buurman spel met gevangenis sorry ik geef eerst 5 sterren je maakt de gevangenis en de monitorkamer hebben we een kaart nodig die niet goed is
Geen ondersteuning voor Android 5.1 update alsjeblieft voor Android 5.1 meer controler game update alsjeblieft voor versie 5.1 android doei en ik speel zweren update im rate 5 ☆ mijn spel dark Riddle crasht om kelder binnen te gaan dark Riddle is gestopt
zo grappig
Het is goed. Maar de grapichs zijn slecht. İ weet dat het te duur is om een game van goede kwaliteit te kopen. Nog steeds is het goed. İhoop dat er goede updates komen
heel goed spel behalve wat doe je met de kaart van de aarde geheim en als ik het spel start zodra ik het heb voltooid, krijg ik automatisch alle items en het is nog steeds nacht ook het niet toevoegen-ding werkt niet 😫 zou je alsjeblieft kunnen zorg ervoor dat het spel vanaf het begin wordt gestart, ook wanneer ga je nieuwe updates plaatsen, goed spel, maar er zijn enkele verbeteringen nodig 👍
Dark Riddle Pustolovske igre bxvz
Ik moest het hele spel opnieuw opstarten. Ik zou 5 beoordelen, maar het is alleen het huis van de buren en je zou meer npcs moeten toevoegen, dus het wordt leuker, maar ja, het is niet zo goed
Grwoon slecht
Guide Dark Riddle Game Tips 2020 Apk Download - APK ...
Heel erg bedankt man voor het maken van dit spel
De game is goed zelf nog nieuw, maar ik heb een probleem wanneer ik probeer in het huis van de buren te komen, de politie achtervolgt me en dan zijn er bugs die behoorlijk laggy zijn, ik ga niet verwijderen, ik wacht gewoon tot je het verbetert, repareer het alsjeblieft
Het is een klassiek spel dat in de buurt van een buurman wordt gespeeld. Huis Uitzoeken wat er in de kelder is Het is als Hallo buurman, ik vind het leuk
Het is een makkelijk spel, leuk haar deel 2 is heel erg makkelijk, maar waarom is dit spel niet te downloaden
Ik geef een ster waarom omdat ik de deursleutel pak maar ik ga naar de deur het is niet open Ik zie op youtube er is maar ik het komt niet Ik probeer het te krijgen maar het komt niet Ik hou niet van dit eng leraar is de beste game verwijder deze game 😤maar het is oke 👍😜
Cover fai da te Simulazione uoy
Dark Riddle Dobrodružné lii
Dark Riddle アドベンチャー bzzb
Bhot achivgame hai
Dark Riddle door Vitalii Pogosskyi - FormidApps
Kan het spel niet afsluiten. Minimaliseer het gewoon. Dat is standaard één ster, omdat ik geen nul kan geven.
... creator of When They Cry, comes a story on the theme of “curses.” Strike down the dark riddle of dolls and soot in this supernatural horror visual novel.
Mudpuppy - Planet-Happy-BE
Slechte ervaring 😑😑😑😑Ik ben eindelijk maar de deur op de benedenverdieping bij de drie vloeistoffen⏳⏳⏳ tab god ik zweer het, ik heb het meer dan 50 keer geprobeerd, maar zelfs de deur gaat niet open door de controller, wat moet ik nu zeggen 😑😑
Wel leuk, maar maak alsjeblieft graphics zoals hallo buurman en de bedieningselementen zoals hallo buurman mobiel. Iedereen zal het leuk vinden
Ik gaf het een vier sterren vanwege de gameplay. Het is echt goed en heeft een spannende verhaallijn, maar zou je alsjeblieft wat hints in je spel kunnen geven, zoals hoe je het geheime huis of de geheime kamer op de tweede verdieping kunt openen. Ik zou zo'n update geweldig vinden, bedankt!😊
Het spel is zo slecht. Er is alleen politie.😑😑
Dnd Karakters, Avontuur, Dungeons And Dragons, Dieren, Geek Stuff, Cool Ideas. Spell Tips Use Animal Messenger to whisper horrible dark truths to the
Ik heb gewonnen