Post by quepamppturjazzpers on Mar 9, 2022 2:18:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Fantasy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Fantasy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkte tokens ▞▞▞
▞▞▞ Epic Fantasy 2022 version ▞▞▞
Goed spel en makkelijk te spelen
Dit achterlaten omdat het beloont, wordt later misschien bijgewerkt
Ondanks dat ik talloze duurdere aankopen deed, kreeg ik geen creditering voor een aankoop die ik deed. Ik heb verschillende keren per e-mail contact met ze opgenomen om te horen dat ik had ontvangen wat ik had gekocht, terwijl ik dat in feite niet had. Dus nam ik contact op met mijn bank, de-installeerde deze game en liet deze vervelende recensie achter zoals ik zei dat ik zou doen. CraveMob, ga je gang. Koper pas op, deze mensen zijn oplichters
Zelfde oude gacha
Heb mijn account nu terug gevonden en kan eindelijk een volledige review geven. Geweldig spel om veel buit te spelen. Je kunt squadrons fatsoenlijk en gelijkmatig levelen als je het goed doet.
Deze game is zo geweldig en zo cool, ik weet waarom andere mensen het niet leuk vinden. Het is cool dat je je eigen personages kunt laten vechten, alles wat dit spel een leven lang is.
Meer helden nodig!
Wow wow wacht even, je vraagt zoveel termijnen en overeenkomsten voor het gebruik van persoonlijke informatie, wil je je spel verkopen of oplichterij doen??
Dit spel is erg leuk! Ik vind het heerlijk om mijn personages naar een hoger niveau te tillen en verschillende helden te verzamelen!
Net begonnen..Ik zal er later een achterlaten
Goede graphics voor inactieve games, maar het is beter als dit p2e-games zijn
Tot nu toe niet slecht
Goede gameplay en graphics. En veel freebies voor nieuwe spelers, ik ben echt dol op dit spel.
Vijftig knoppen zeggen wanneer je voor het eerst begint met de handen is een veilige manier om zo snel mogelijk te verwijderen
Geweldig spel. Ik hou van de graphics. Royaal in edelstenen om op te roepen. Niet te afhankelijk van SSR-helden. Ik hoop dat er nog meer nieuwe helden komen.
Ik wil gewoon gratis dingen
Ik vind het spel leuk, maar het wordt echt snel oud!!!! Edelstenen zijn vrij eenvoudig te verkrijgen, maar in zulke kleine hoeveelheden. Er moeten evenementen en een verscheidenheid aan inloggebeurtenissen zijn, niet alleen een standaard 7-dag. Dit zal helpen met het belachelijke dupe-systeem dat wordt gebruikt om helden vooruit te helpen. Fix en ik geef graag 5 sterren. Misschien zelfs een beetje $$$ uitgeven aan het spel.
coole spellen. moet meer spelen
Epic Fantasy Simulacijske igre fngg
niet🤮🤮👎👎
Nog aan het checken.. Je bent verplicht om een review te plaatsen om een beloning te ontvangen lol
clanoorlogen bijgewerkt en ik verloor de meeste van mijn ssr-helden
AFVALSPEL
Veel plezier, eerste dag hier. . . . laten we zien hoe het verder gaat.
Ik doe geen vroege revies die ik al een korte tijd speel. Maar tot nu toe genoten van het spel. Het is heel anders dan het gewone spel.
Oké op dit moment zullen we zien
leuk om te spelen, maar je hebt veel diamanten nodig om een goede held op te roepen
Epic Fantasy Simulation gwfd
Te vroeg om te beoordelen
Als je een game wilt spelen waarin de ontwikkelaars een snelle cashgrab willen, in plaats van een leuke game die je lang kunt spelen en in de loop van de tijd wat geld kunt uitgeven, dan is dit de game voor jou! Het is een kopie van duizenden andere spellen, niets echt unieks of speciaals. Dat gezegd hebbende, het zit goed in elkaar en is een goede tijdverspiller.
Moonlight Sculptor Rollspel lun
Ziet er geweldig uit en alles, maar het duurt 2 minuten om verbinding te maken met de server en het gebeurt Elke keer als ik iets doe zoals levelen of vechten en ik heb een fatsoenlijke telefoon, dus dat is het niet
Kan beter
De app werkt niet vast bij het openen van het scherm
Gtp
weet tot nu toe niet wat ik ervan moet denken. DUS Ik zal een neutrale beoordeling achterlaten, het oproepproces voelt echt teleurstellend.
Kan het spel nog steeds niet updaten??
De beste app, zoals alle ges, heeft niet veel advertenties en de aankoop is niet duur
Ik geef altijd één ster als steekpenningen ter beoordeling worden aangeboden. Boe.
Tot nu toe lijkt het leuk, geen fan van gestimuleerde beoordelingen, maar het is zo leuk dat je op dit moment de andere kant op kijkt.
Ik hou van het gevoel en de speelstijl van dit spel. Ik hoop dat het me nog veel meer plezier en plezier gaat brengen
Meest saaie en p2w-game ooit
Wat een verspilling van tijd. DOWNLOAD DIT SALIGE SPEL NIET!
Nog