Post by quepamppturjazzpers on Mar 9, 2022 2:33:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger nøglerne ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope 2 2022 version ▞▞▞
Elsker dette spil, men kan nu ikke spille det på min Galaxy S21 ultra. Har brug for en opdatering, så jeg kan gendanne mit gamle spil.
Det er gode nye baner og monteret for gode venner og de hjælper meget.
Men jeg afskyr køb i appen. Jeg foretrækker at betale for spillet én gang for altid. Som det er, føles det som et rip-off.
Dette spil er virkelig gået ned ad bakke med annoncerne. Det er slemt nok, de er efter hver runde, men 30 sekunder? Det plejede at være sjovt. Ikke mere.
FOR MANGE TILFØJELSER. SPILLET BEGYNDER IKKE UDEN TILFØJELSE GÅRIGE JULLE
Cut the Rope 2 Puzzle frg
Time-gating i et Play Pass Premium-spil er en no go.
Jeg tror det ikke er et spil...Det er en platform til at spille tilføjer..... Spillet er rart ...jeg installerer dette spil for at spille ikke kan se tilføjelser......hvad er årsagen bag det? ved det ikke, men vær venlig at fjerne denne irriterende ting....
Top lel
Et sjovt nok puslespil, ikke sikker på, at sværhedsgraden er virkelig skaleret godt, men ellers fint. Mit største problem med det er glitchiness, jeg har haft spillet crash flere gange, lige som jeg var ved at vinde ved virkelig svære gåder, og det er ekstremt frustrerende.
Spillet bliver ved med at gå ned på Poco X3 Pro... Prøvede at rydde cache, rydde data og geninstallere, men bliver stadig ved med at gå ned
Mest skuffet, mens du spiller dette spil. Hvis du taber i ét niveau, skal du vente i 30 sekunder ad for at spille det niveau igen. Og du kan ikke springe annoncen over efter 5 sek., du skal vente på, at annoncen bliver færdig, hvilket er 30 sek.
For kort for dårligt
Crasher, virker ikke. 🤷🏻♀️
👎 Karakteren er god, men annoncerne og mit uventede abonnement er så forfærdelige.!
30 sekunders annoncer, der ikke kan springes over, hver par runder og konstante popups, som du skal betale for at stoppe annoncerne. Spillet er sjovt, men annoncerne er latterlige
Burde være ulovligt. Annoncer og invitationer til at abonnere/betale mere dukker konstant op. Mine børn bliver frustrerede og vrede, og der er også risiko for, at de bestiller et abonnement.
Vil ikke starte Cat play bad
Spillet er godt, men der er for mange annoncer
Det er virkelig sjovt og gratis, og du behøver ikke wifi, hvis du ikke vil have annoncer, sluk bare din wifi, og det vil stadig fungere
Appen afsluttes automatisk...Jeg spiller ikke godt
Jeg elsker det, fordi det er meget interessant og også svært er det ikke kedeligt kun en dårlig ting, der er annoncer ellers jeg nyder dette spil er der ingen som helst spil som dette, så ligesom det for meget
Det er et meget sjovt spil. Det kan virke som et spil for småbørn, men det er for folk i alle aldre. Den har også tegnefilm for at minde mig om min barndom. Jeg elsker dette spil.
Sjovt spil, men annoncerne er alt for hyppige og for lange til at gøre det sjovt at spille i længere tid. Abonnementsmodel til at slippe af med annoncer virker også som lidt af et pengeskab.
Jeg spiller dette spil meget ofte, og jeg synes, det er meget sjovt 🙂 men den eneste ulempe ved det er, at ballonerne er for dyre, fordi jeg bruger mine egne lommepenge på dette spil😁 generelt er det et fantastisk spil, og jeg elsker😀 det også hvis du ønsker ikke annoncer, du slår det fra Wi-Fi på din telefon tak mig senere 😁
Mega neden spil
Rules of Golf 2019 খেলাধূলা wpp
Slettet ca. 6 runder i. ALT for mange annoncer. Du vil bruge mere tid på at se annoncer end på at spille spillet.
Til mange annoncer
Cut the Rope 2 Jumboq tnyz
2 MINUTTERS SPIL efterfulgt af, at spillet styrter ned inden for et sekund efter åbning.
Jeg vil gerne kunne lege med min kone. Hun er ufatteligt ked af det... Virkelig dog. Det vil ikke tillade mig at oprette forbindelse til Facebook. Det handler uventet. Skærmen er åbenbart ikke den rigtige størrelse. Jeg ville sætte pris på, hvis dette kunne rettes. Jeg kunne godt lide den første version. Jeg vil gerne fortsætte med andre versioner af klip rebet én gang, hvis jeg er færdig med denne.
Masser af annoncer
Jeg har spillet dette spil, siden jeg var 5 år gammel, og det er så sjovt, sødt og ja, nogle af niveauerne er svære, men det er derfor, det er sjovt!